Kantoor

Je bestelt bij Logistiekconcurrent alles voor kantoor, kantine en administratie. Kantoorartikelen zijn nodig bij het noteren, opbergen, ordenen, schrijven, verzenden of plannen. Kortom: alles wat je 'achter je bureau' doet. De juiste kantoorartikelen helpen jouw werkplek om te toveren tot een professioneel kantoor. Wat zou je moeten zonder pen of notitieblok? Koffiebekers en toiletpapier zijn eveneens handige benodigdheden. Ontdek ons ruime aanbod en bestel direct online.

  • Alles voor het kantoor
  • Eenvoudig items mee bestellen
  • Kwalitatieve A-merken
  • Uit voorraad leverbaar

Lees verder

Alles over kantoorartikelen:

  • Papier en notities
  • Schrijven en tekenen
  • Opbergen
  • Post en verzending
  • Kantoormachines
  • Bureaustoelen
  • Dé totaalleverancier

Papier en notities

Hoewel er steeds meer gebruik wordt gemaakt van computers en heel veel digitaal gebeurt, zijn schrijfwaren natuurlijk niet weg te denken uit een kantoor. Schriftelijk notities maken op een schrijfblok bij een overleg of snel een herinnering op een post-it schrijven: nog steeds maken veel mensen gebruik van schriftelijke notities. Als je werkt vanaf een computer, is het fijn om je bestanden te kunnen printen. In een kantoor gaan tegenwoordig nog steeds vele pakken A4-papier door de printer. In ons assortiment vind je alles op het gebied van printen, zoals printers, scanners, A4-vellen, toners en inkt. 

Schrijven en tekenen

Natuurlijk kan een pen of een potlood dan niet ontbreken. Een flinke voorraad is vaak wenselijk, want ze blijven overal slingeren of raken op. Pennen worden vaak ook als communicatiemiddel ingezet. Gepersonaliseerde pennen zie je overal. Ze zitten bij een bestelling als extraatje, je streept de gerechtjes op de tapaskaart ermee af of je vindt ze in een goodiebag. Ze komen echt altijd van pas.

Naast pennen worden markeerstiften, whiteboardmarkers en permanente markers nog steeds veel gebruikt. Heb je iets digitaal uitgewerkt en geprint en wil je even de belangrijkste punten uitlichten? Doe dat gemakkelijk met een markeerstift. Tijdens een brainstormsessie hebben veel mensen profijt bij whiteboardmarkers. Je vult het whiteboard eenvoudig en snel met alle ideeën die aan bod komen. Als de sessie is afgelopen, veeg je het bord weer schoon. Zoals de naam al zegt, zijn permanente markers of edding stiften permanent. In sommige gevallen is een permanente tekst nodig. Je kunt ze gebruiken op vrijwel ieder oppervlak. De stiften zijn waterbestendig en de inkt droogt snel. Ze zijn ideaal om bijvoorbeeld een datum op een folie te schrijven, om producten te kenmerken en markeren of iets in te kleuren op hout.     

Opbergen

Voor een overzichtelijke administratie kunnen perforators, nietmachines en ordners niet ontbreken. De digitale wereld neemt het over, maar veel administratie gaat toch gewoon via papier. Rekeningen, informatie, contracten en noem het maar op, zijn overzichtelijk op te bergen met een ordner.

Post en verzending

Het verzenden van post komt in elk bedrijf nog dagelijks voor. Met de noodzakelijke postaccessoires wordt je post razendsnel verwerkt. Een postweegschaal of pakketweegschaal om brieven en pakketten zeer nauwkeurig te wegen of postelastieken om poststukken te bundelen. Ook een handige briefopener hoort bij een snelle postverwerking, of deze nu inkomend of uitgaand is. Denk bij post en verzending ook aan labelprinters. Deze printers zijn uiterst handig om snel en efficiënt etiketten en labels te printen. Je vindt bij ons labelprinters van verschillende merken, zoals Godex en Zebra. Deze printers zijn geschikt om pakketlabels te printen voor pakketdiensten als GLS, DHL, DPD, PostNL en UPS.  

Kantoormachines

Naast (label)printers en scanners bestel je ook papiersnijders, papiervernietigers, rekenmachines of lamineermachines. Documenten met persoonlijke gegevens of belangrijke informatie vernietig je eenvoudig met een papiervernietiger. Zo voorkom je dat informatie gaat lekken en in verkeerde handen komt. Een rekenmachine in je bureaulade komt altijd van pas. Even snel een prijs herberekenen of bepaalde kosten bij elkaar optellen: een rekensom is snel gemaakt met een bureaurekenmachine. 

Bureaustoelen

Een goede bureaustoel is erg belangrijk, vooral als je een flink aantal uren doorbrengt op deze stoel. Optimaal zitcomfort is geen overbodige luxe. Om ergonomisch verantwoord te kunnen werken, zijn de bureaustoelen volledig in te stellen voor een perfecte houding voor aan jouw bureau. Een goede zithouding voorkomt lichamelijke klachten, verhoogt de arbeidsproductiviteit en zorgt voor meer ontspanning.  

Dé totaalleverancier

Je vindt bij ons, naast alle bovengenoemde producten, ook nietmachines, nietjes, veiligheidsmessen, paperclips, perforators, plakband, lijmen, scharen en meer. Niet voor niets zijn wij dé totaalleverancier voor de logistiek!

Lees minder
  1. Top 10 (Kantoor)
    Top 10 (Kantoor)
    Browse Category
  2. Papier & notitie
    Papier & notitie
    Browse Category
  3. Opbergen
    Opbergen
    Browse Category
  4. Mobiele airco's
    Mobiele airco's
    Browse Category
  5. Toners & inkt
    Toners & inkt
    Browse Category
  6. Kantoormachines
    Kantoormachines
    Browse Category
  7. Planning & presentatie
    Planning & presentatie
    Browse Category
  8. Schrijven & tekenen
    Schrijven & tekenen
    Browse Category
  9. Bureau-artikelen
    Bureau-artikelen
    Browse Category
  10. Post & verzending
    Post & verzending
    Browse Category
  11. Bedrijfsformulieren
    Bedrijfsformulieren
    Browse Category
  12. Facilitair
    Facilitair
    Browse Category
perfectteken

Dé totaalleverancier voor de logistiek!

  • Altijd een goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Gratis levering* vanaf € 200,- excl. btw
  • 30 dagen retourgarantie

Ontvang 10% korting!

We willen je graag persoonlijke kortingsacties en relevante updates uit de logistiek aanbieden. Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je 10% korting op je volgende bestelling.