Categorieën
085-2734999

Klantenservice

Veelgestelde vragen

We hebben een overzicht gemaakt van vragen die vaak worden gesteld of waarvan we weten dat ze gewoon superbelangrijk zijn.

Verzending en levertijd

  • Hoe snel wordt er geleverd?

    Razendsnel. Een groot gedeelte van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Voor deze producten geldt: "op werkdagen vóór 18:00 uur besteld = de volgende werkdag in huis", tenzij anders vermeld. Indien artikelen in onze ateliers op maat worden gemaakt of worden gedrukt in onze drukkerijen, staat de levertijd in de orderbevestiging. In principe worden bestellingen geleverd, wanneer alles op voorraad is. Je kunt echter bij onze klantenservice een verzoek indienen om de voorraad-producten alvast te verzenden. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, word je hiervan telefonisch of per e-mail op de hoogte gesteld.

    Let op: bij betalingen via overboeking duurt het gemiddeld 1 à 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. We versturen je bestelling direct na ontvangst van de betaling.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Pakketzendingen

    De verzendkosten voor pakketzendingen bedragen € 9,95 (excl. btw).
    Voor bestellingen boven de € 200,- (excl. btw) worden géén verzendkosten berekend, tenzij afwijkende verzendkosten worden vermeld.

    Volumevracht

    Er is sprake van volumevracht, wanneer het artikel groter is dan een gordelomvang* van 300 cm (maximale afmetingen = (2x50) + (2x50) + 100).
    De verzendkosten voor volumezendingen bedragen € 24,50 (excl. btw).

    * De gordelomvang van een product wordt als volgt berekend: 2x de hoogte + 2x de breedte + 1x de langste zijde van het product.

    Lengtevracht

    Er is sprake van lengtevracht, wanneer het artikel langer is dan 2 m¹ (strekkende meter).
    De verzendkosten voor lengtegoederen en bundels bedragen € 34,- (excl. btw).

    Palletvracht

    Op onze palletartikelen bedragen de vrachtkosten als volgt:

    Aantal palletplaatsenVerzendkosten NederlandVerzendkosten België
    1/2€ 34,00€ 45,00
    1€ 49,00€ 64,00
    2€ 89,00€ 118,00
    3€ 130,00€ 172,00
    4€ 166,00€ 219,00
    5€ 196,00€ 260,00
    6€ 220,00€ 295,00
    7€ 246,00€ 330,00
    8€ 269,00€ 364,00
    9€ 290,00€ 392,00
    10€ 310,00€ 415,00
    11€ 330,00€ 432,00
    12€ 350,00€ 448,00
    13€ 370,00€ 464,00
    14€ 385,00€ 480,00
    15€ 400,00€ 496,00
    16€ 415,00€ 515,00
    17€ 430,00€ 535,00
    18€ 445,00€ 555,00

    Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw

    Voor het buitenland gelden andere tarieven (op aanvraag).

    Verzendkosten pakketten België: € 9,95 excl. btw
    Verzendkosten lengtevracht en palletzendingen: zie schema hierboven

  • Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

    Ja. Zodra je bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je de volgende werkdag de status van de bestelling volgen via de website van GLS Netherlands.

    Er zijn twee uitzonderingen:

    • Lengtegoederen, zoals bindrails, telescoopstangen en palletzendingen, worden door een gespecialiseerde transporteur geleverd zonder track & trace.
    • Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is in dat geval niet mogelijk de bestelling te volgen.
  • Krijg ik een tijdsindicatie wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    Soms wel, soms niet. Zodra wij de bestelling aan de (pakket)vervoerder hebben overgedragen, ontvang je een track & trace code om het pakket te volgen. Hierin wordt een verwacht aflevermoment (eventueel met een verwachte aflevertijd) gecommuniceerd. Deze informatie is afhankelijk van de vervoerder; wij kunnen zelf geen specifieke tijdsindicatie geven.

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt aangeboden?

    Wanneer je bestelling niet kan worden afgeleverd, laat onze vervoerder een 'niet thuis' bericht achter. Aan de hand van dit bericht kan je een nieuwe afspraak maken met de vervoerder. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice.

  • Kan ik een andere afleverdatum kiezen?

    Dat kan als je snel handelt. Als je de afleverdatum wilt laten wijzigen, neem je direct na je bestelling contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling rechtstreeks bij jullie afhaalbalie ophalen?

    Ja. Hiervoor moet je natuurlijk wel eerst een bestelling plaatsen. Deze leggen we vervolgens voor je klaar. Let op: je bestelling ligt pas klaar nadat je een bevestigingsmail hiervan hebt ontvangen!

    Adres afhaalbalie:

    Kraaiendonk 46
    5428 NZ Venhorst
    Nederland


    Openingstijden:

    Maandag t/m vrijdag van 07:00 uur tot 17:00 uur

Betaalmogelijkheden

  • Is de levertijd afhankelijk van de betaalwijze?

    Ja, maar daarin zit niet veel verschil. Houd er wel rekening mee dat, bij bestellingen bestaande uit meerdere producten, standaard de langste levertijd wordt gehanteerd. Neem contact op met onze klantenservice, wanneer je een deellevering wenst. De levertijd kun je checken in je winkelwagen en op de orderbevestiging.

    iDEAL:vóór 18:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
    Creditcard:vóór 18:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
    PayPal:vóór 18:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
    Overboeking:verzending zodra betaling binnen is (1 à 2 werkdagen)
    Op rekening bestaande klant:vóór 18:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
    Op rekening nieuwe klant:verzending zodra betaling binnen is (1 à 2 werkdagen)
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Je kunt bij ons betalen met:

    • iDEAL
    • PayPal
    • Creditcard
    • Overboeking
    • Op rekening

Service

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    Ja, retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij wij aan onze kant fouten hebben gemaakt in de levering van je bestelling. 

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    De keuze is aan jou:

    • Bestellen via de webshop (gaat het snelst!)
    • Bestellen via e-mail
    • Bestellen via telefoon (085 - 2734999)

    Let op: het plaatsen van een bestelling via telefoon is uitsluitend mogelijk tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur).

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of iets toevoegen?

    Soms wel, soms niet. Dit hangt af van de status van je bestelling. Wij raden je aan contact hierover op te nemen met onze klantenservice.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Soms wel, soms niet. Dit hangt af van de status van je bestelling. Wij raden je aan contact hierover op te nemen met onze klantenservice.

  • Hoe en wanneer kan ik Logistiekconcurrent bereiken?

    Je kunt contact met ons opnemen via:

    Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur

    Adresgegevens:
    Logistiekconcurrent
    Kraaiendonk 46
    5428 NZ Venhorst
    Nederland

  • Wat is het minimum orderbedrag?

    Er is geen minimum orderbedrag. Bestellingen vanaf € 200,- (excl. btw) worden met uitzondering van lengte-, volume- en palletvracht gratis verzonden.

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

    Neem contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het voor je op.

  • Kan ik als particuliere klant ook bij Logistiekconcurrent bestellen?

    Jazeker, ook voor particuliere klanten leggen we de rode loper klaar! Bij het plaatsen van je bestelling kies je in dat geval voor "Particulier".

  • Hoe kan ik mijn bestelhistorie inzien?

    Om je bestelhistorie in te zien, dien je eerst in te loggen. Klik daarna op "Mijn Account" en vervolgens op "Mijn bestellingen".

    Let op: je vindt hier alleen bestellingen geplaatst via de webshop.

  • Wat moet ik doen als ik mijn inlognaam ben vergeten?

    Je logt in met jouw e-mailadres. Mocht je dat e-mailadres vergeten zijn, vraag je onze klantenservice om hulp.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

    Om je e-mailadres aan te passen, dien je eerst in te loggen. Klik daarna op "Mijn gegevens" en vervolgens op "Wijzigen".
    Vergeet na het wijzigen niet op "Opslaan" te klikken.

  • Ik heb een defect/beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

    Geen paniek, lossen we op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Marketing

  • Mag ik afbeeldingen en/of teksten van de website gebruiken?

    Nee, dat mag niet zomaar. Voor onze website maken we gebruik van eigen afbeeldingen, waar we tijd en moeite in steken. Onze tekstschrijvers zijn dagelijks in de weer om unieke teksten op de plank te krijgen. Het zou ongepast zijn als iedereen er met onze content vandoor zou kunnen gaan. Bovendien hechten we enorm veel waarde aan onze merkpresentatie. Bij het zonder toestemming kopiëren van afbeeldingen en/of teksten hebben wij geen toezicht meer op de presentatie van ons merk. In het ergste geval komen we met ons merk in een omgeving terecht of worden we op een dergelijke manier gepresenteerd die hard tegen onze eigen merkpresentatie in gaat. Mocht je gebruik willen maken van content afkomstig van Logistiekconcurrent, dien je hiervoor contact op te nemen met onze marketing en communicatie.

  • Is er advertentieruimte beschikbaar voor externe partijen?

    Nee, we houden Logistiekconcurrent vrij van advertenties en publicaties van derden. Het is niet mogelijk te adverteren via één van onze kanalen of platformen.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Vraag het onze klantenservice

perfectteken

Dé totaalleverancier voor de logistiek!

  • Altijd een goede kwaliteit voor een scherpe prijs
  • Gratis levering* vanaf € 200,- excl. btw
  • 30 dagen retourgarantie

10% korting op je volgende bestelling?

Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, ontvang je een unieke kortingscode voor 10% korting op je volgende bestelling, m.u.v. de categorie "pallets" en kortingsartikelen. Je ontvangt deze kortingscode via mail binnen 3 dagen na inschrijving.